Tworzenie stron www – najważniejsze elementy

Doceniamy mechanizm tworzenia nowoczesnych stron www, ponieważ dopiero one wpływają pozytywnie na internautów. Opiera się on na podejmowaniu rozwiązań, które pozytywnie wpływają na relacje z klientami. Taki mechanizm wzajemności utrzymać można w sklepach internetowych, na stronach firmowych oraz blogach. Na przykład pewne sklepy online oferują swoim klientom bezpłatne próbki. Dzięki temu mają oni możliwość dokładnie zapoznać się z danym produktem i chętnie dokonać jego zakupu. To pewnego rodzaju wartość dodana, którą otrzymuje klient. I dobrze jest tą wartość wykorzystać podczas tworzenia stron www. Jak to wtedy wygląda?

Zastosowanie wartości dodanej do stron www

Projekt strony www powinien dokładnie uwzględniać aktualne zainteresowania użytkowników, którzy mieliby z niej korzystać. Wartość dodaną można dostarczać już za pomocą newslettera. Poprzez wiadomości informujemy klientów o możliwości pozyskania nowych próbek, produktów, usług. Dodatkowo możemy zachęcać do wypowiedzenia się w ankiecie na temat trafności oferty i jakości obsługi.

Rozbudowane sklepy online powinny jeszcze zadbać o zapewnienie zalogowanym internautom dodatkowych możliwości. Można ich wyróżnić za pomocą spersonalizowanej oferty, nowego interfejsu. Na przykład warto przydzielić im jeszcze możliwość zmiany kolorystyki witryny, kursora, animacji i innych elementów pojawiających się na stronie. Dzięki temu czują się oni bardziej docenieni przez sprzedawcę i chętniej decydują się na zakupu.

Witryna www wizytówką twojej firmy

Klienci bardzo poważnie podchodzą do wyglądu każdej strony internetowej. Gdy mają do czynienia z porządnie przygotowaną stroną, posiadającą ciekawy wygląd, treść i odpowiednie możliwości, to poważnie podchodzą do właścicieli strony, jak i oferty, którą im przedstawiają. Ten fakt jeszcze bardziej zachęca sprzedawców i pozostałych właścicieli stron www, aby jeszcze bardziej inwestować w nowoczesne strony, które mogą zwiększyć ich sprzedaż, a zarazem pozwolić utrzymywać o wiele lepsze relacje z klientami.

Komunikuj się z klientem

Wszystkie elementy pojawiające się na stronie stanowią mniej i bardziej ważny komunikat dla klienta. Klient przygląda się wyglądzie strony oraz jakości prezentacji danej oferty. W przeciągu kilku chwil użytkownik będzie chciał uzyskać odpowiedź na pytanie: Czy dana oferta jest użyteczna i funkcjonalna? Czy jest aktualna? Czy wzbudza zaufanie u innych klientów?

Pozytywne odpowiedzi klient będzie mógł uzyskać, jeśli tylko zadba się o skuteczną perswazję na stronie www. Wymaga ona połączenie specjalnych elementów graficznych, jak i technik copywritingu. Dopiero taka komunikacja wpływa na napięcie motywacyjne, które zachęca internautę do konkretnych działań. Wystarczy więc znaleźć sposób na to, jak oddziaływać na uczucia klientów, a dzięki temu tworzenie stron www okazuje się mniej skomplikowanym zadaniem.

 

Radzi Agencja Interaktywna Virtual Media

Komentarze:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*