Sklep Internetowy a Strona Internetowa

Sklep internetowy to narzędzie, które pozwala prowadzić sprzedaż na coraz wyższym poziomie. Dzięki niemu łatwo jest dotrzeć do szerokiego grona internautów, którzy każdego dnia poszukują wybrane produkty i usługi. Wystarczy tylko zadbać o to, aby taki sklep był nowoczesny, a więc dopasowany do aktualnych oczekiwań odbiorców. Wchodząc do takiego sklepu online muszą oni czuć się komfortowo, a zarazem nie mieć trudności w wyszukiwaniu produktów, które ich interesują. Co ważne, nowoczesny design strony internetowej będzie mógł dodatkowo przyczyniać się do jej skutecznego pozycjonowania. Ma to szczególne znaczenie, gdy zadba się o wysokiej jakości treść w taki e-sklepie, a szczególnie o unikalne i ciekawe opisy kategorii oraz opisy produktów.

Jak powinien wyglądać i działać sklep internetowy?

– Nowoczesna strona www landing page – zachęci internautów do pozostania na niej dłużej. Na pierwszym planie ważne jest umieszczenie najważniejszych informacji dla klientów, w tym także wiadomości o promocjach, nowościach i przecenach.

– Prosty proces zakupów – poprowadzi klienta krok po kroku do zakupu wybranych produktów. Wszystko ma odbywać się sprawnie i szybko i nie wywoływać u klienta żadnych wątpliwości. W tym celu zakupy chcemy umożliwić również klientom, bez zakładania konta.

– Atrakcyjne ceny – na podstawie oferty konkurencji, wartości produktów i innych czynników należy ustalić cenę, która zainteresuje odbiorców. Nie należy podnosić zbytnio ceny przesyłek, aby jeszcze na tym zarobić, ponieważ klienci zwracają na to szczególną uwagę.

– Promocja strony Internetowej – każdy sklep internetowy musi reklamować się w popularnych mediach społecznościowych (FB, Twitter, Youtube i Google+, Instagram), wyszukiwarce Google (Adwords) i poprzez wysyłanie newsletterów do klientów. Pomocne okazuje się jeszcze prowadzenie bloga.

– Pozytywne opinie klientów – im więcej pozytywnych i naturalnych opinii klientów, tym coraz większe przekonanie do sklepu nabierają nowi potencjalni klienci. Sklep online powinien podkreślać wysoką jakość produktów, atrakcyjne ceny i wiele innych swoich zalet.

Przykład sklepu internetowego

Zaprojektowanie i zaprogramowanie sklepu internetowego HamptonSandmore-Co.com

Wykonawca: Agencja Interaktywna Virtual Media.

Strona internetowa została stworzony w oparciu o najnowszą technologię CMS PretaShop, dzięki czemu został wzbogacony o rozbudowane opcje wspierające sprzedaż online. Taki system ułatwia wprowadzanie nowych produktów, rabatów i nadzorowanie stanów magazynowych. W sklepie online pojawia się kodowanie na podstawie niezawodnych języków programowania: HTML, CSS3, JQUERY i WORDPRESS. Właściciele sklepu internetowego HamptonSandmore-Co.com zostali dodatkowo przeszkoleni z zakresu prostej obsługi systemu CMS PretaShop.

Prace obejmowały:

1. Wykonanie szablonu sklepu internetowego

2. Stworzenie projektów graficznych

3. Wdrożenie systemu zarządzania treścią CMS WordPress

4. Wprowadzenie do e-sklepu treści i produktów

5. Uruchomienie strony www

6. Szkolenie

7. Wykonanie sklepu internetowego w wersji responsywnej

Wniosek: Prowadzenie sklepu internetowego i strony internetowe to aktualnie podstawa prawie każdej działalności gospodarczej. Aby więc móc uzyskać sklep online, który spełni nasze oczekiwania, to prace związane z jego przygotowaniem warto powierzyć prawdziwym profesjonalistom.

Komentarze:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*